الثلاثاء، 25 يوليو 2017

Salah Elshaer...........تصدق بمين

وتصدق بمين.
احلفلك يمين.
إنك حبيبى ونور
العين.
ياقلب طيب يا شوق
قريب.
يا دوا السنين.
وتصدق بمين 🎶🎶
واحلفلك يمين.
لا عمرى ناسيتك.
عشان انساك
دا انا بحلم بيوم لؤاك
ياقلب طيب ياشوق
قريب
يا دوا السنين.

وباعتلك ياما جوابات.
مكتوبه بخط ايدك.
وحياه قلبى اللى
حبك.
وحياه الشوق اللى
فقلبك.
ما عمرى فلحظه
ناسيتك.
ياما كنت اتمنى اقابلك.
وانا ماشى قدام بيتك.
واكتب فالشوارع برواز
فيه انا حبيتك.
لو كنت فاكر آنى اقدر
أنسى.
ماكنت فالأحلام ناديتك.
وتصدق بمين 🎶 🎶
واحلفلك يمين.
لو جابولى قصادك.
ملايين.
ما اختار غير قلبك.
وانت حبى وعشقى
الدفين.
تعرفى حاجه. .؟؟
لما اكتب بحبك بتغار
منى العاشقين.
وتبكى حاسره دموع
الحاسدين.
والله لو كان ليا قلبين.
كنت احبك بيهم.
ولو جابولى نور القمر.
أقول مشاعرى ماتكفيهم.
عاشق وغلابنى السهر.
ماتروح ياقلبى تناديهم.
وتحكى عن حالى فالبعد.
والله بغير عليهم.
وتصدق بمين 🎶 🎶
واحلفلك يمين.
إنك حبيبى ونور العين
وتصدق بمين 🎶 🎶
🎶 صلاح الشاعر 💖

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

تجمدت حروفي للشاعرة رجاء الجواهري

تجمدت حروفي كأنجماد كفيّ من الجليد لا اقدر على نثرها اشعر انني فقدت المشاعر وجفت دموع عيني من حزن عتيد ...