الجمعة، 18 أغسطس 2017

Salah Elshaer

راحل
راحل  ومش راجع
وكفايه كده مواجع ✋
قلبى اللى حبك
خلاص ماعدش سامع
فى الدنيا نبض قلبك

فاكر
سنينى وانا جانبك
فاكر
حنينى فاكر كلمه
بحبك
دلوقتى
ليه بتبعدنى عنك
كل القلوب بتناديك
وانا جانبك
عاوزنى
ارحل وانسى كمان
ليالى تجمعنا
والشوق بنا
خلاص
انا ماشى وراح اسيبك
للدنيا والايام
خلاص معادش فيه امل
ولا حتى احلام
كل اللى شوفته فحبك
كان اوهام
جاى ليه وعاوز ايه
من بعد ماراح
  اللى كان
ابعد حبيبى عنى
ابعد وخليك بعيد
ابعد حبيبى
وسيبلى امل جديد
اعيش فى نبض قلبك
الوحيد
يا اما ناديتك واتمنيتك ليا
وانت بعيد
خلاص حبيبى انا راحل
وسايبلك فى الدنيا وعد
انا راحل
وانسى كمان العهد
اللى بنا
يا ما دوقت المرار
وانت هاجرنا
وشفت معاك ليالى
كانت تحكى تحكي
اللى بنا
خلاص
حبيبى روح الله يعوض
عالينا وانت كمان هاجرنا
خلاص يا حبيبى الدمع جرح
خدودنا
وماتت البسمه فى قلوبنا
ويا مرحب بالليالى لما تعذبنا
فاكر
لما كنت غالى وبالاحضان
بتاخدنا
كنت شاغلى بالى
وكنت فرحى
فى اليالى
اتا مش ها الومك
ولا ها اقول
عن حالى
دا بكره ترجعك دموعك
ويخاصمك نوم الليالي
خليك هناك كده
وانا يعوض عليا
ربنا فى اللى جرالى
انا راحل حبيبى
ومش راجعلك تانى
ولو كنت لسه ناصيبى
اكيد ماتت فقلبى الامانى
أكيد ماتت فقلبي الأماني.
صلاح الشاعر
صلاح خضر

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

تجمدت حروفي للشاعرة رجاء الجواهري

تجمدت حروفي كأنجماد كفيّ من الجليد لا اقدر على نثرها اشعر انني فقدت المشاعر وجفت دموع عيني من حزن عتيد ...